e-commerce by webshaper
More information on product
Home > Products > Novel > #DUDA DARA (2017)
#DUDA DARA (2017)
enlarge

#DUDA DARA (2017)

| Add to Compare
RM  22.00  19.80  
Item details
SKU: 9789673653034
Weight: 304 grams
Stock: Stock available


ISBN: 9789673653034
  Share This   Add To Facebook   Add To MySpace   

#UdaDara - Rehal Nuharis
Abang pilih yang mana 

"Aku pendekkan cerita ya. Dulu masa sekolah aku tak tau pun yang rupanya dia dengan kawan baik dia , wawa syok kat aku . Dia orang berebut nak dapatkan aku . Satu hari dia orang datang jumpa aku tanya abang pilih yang mana ? Laju jela aku jawab aku pilih wawa sebab masa tu wawa lagi cun daripada dia . "


#NadimSyafa-Nia Qurratun'aini 
Mr. Dudarella 
Nadim Qhairuddin menghadahkan senyuman . "Dudarella?"
"Ya. Dudarella, " Ucap Syafa Athira disulami jelingan manja dan bermakna . 
"Kalau macam tu , duda ni memang rela saynagkan awak sampai akhir nafas dia."

#ZafriAiris -Hanny Esandra
Duda dilarang masuk 
"Saya tak suka berselindung . Lebih baik saya berterus terang . Saya tak terfikir pun nak berkawan dengan  duda . Awak memang dilarang masuk . "
"Masuk ke mana?"
"Masuk ke dalam hati saya !"

#Idhamishaa -Zany Ezatie
Duda Full Package

"Ishaa sebenarnya .. " Dia berdehem beberapa kali . 
Beberapa ketika kemudian , " Ishaa dah jatuh cinta dengan Datuk ."
Mata dan kening kiri Ishaa Dania terangkat bagi melirik reaksi Idham Fadri . " Who the hell are you !?"

#HambaliNaimi-Bikash Nur Idris
Duda gila aku

"Yalah , kahwin dengan saya kan takan dapat anak ."
"You know it's not gona work on me , Naimi . Abang reda dengan kekurangan Naimi . Naimi pun kenalah reda dengan kelebihan abang . "